Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (futárszolgálattal)
  • Pick Pack Pont-on történő személyes átvétel
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Bankkártyás fizetés Barionnal - (az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013) 
  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)
  • Paypal fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Paypal rendszeren keresztül)
  • Fizetés egy Ön által kiválasztott Pick Pack Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudja kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségról az adott átvételi ponton előre tájékozódnia kell.)
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Az oda- és visszaszállítás költségét minden esetben a vevő fizeti, kivéve, ha erről a szállító máshogy rendelkezik.

Szállítási díjak:
Minden regisztrált felhasználónk számára  biztosítjuk a belföldi házhozszállítást. 50.000 Ft rendelés felett díjmentes a szállítás az ez alatti összegű rendeléseket az aktuális szállítási díjjal tudjuk postázni.

Ha Ön már regisztrált, akkor kérjük lépjen be és vásároljon, ha pedig még nem, akkor az első vásárlása során is regisztrálhat.

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállításról érdeklődjön az alábbi telefonszámon: +3670 360 7401.

Az Ön kényelme érdekében többféle szállítási és átvételi módon veheti át megrendeléseit:

Házhozszállítás

Futárszolgálat igénybevétele esetén a szállítás háztól házig történik. A csomag feladásáról, érkezésről e-mail értesítést is küld a szolgáltató. A kiszállítás zökkenőmentes biztosításához kérjük, hogy a szállítási címet minden esetben pontosan adja meg. Az értesítésekhez pedig az e-mail cím és a mobiltelefonszám megadását kérjük.

A rendelést követően előzetes értesítés érkezik a csomag várható kézbesítésének időpontjával és részleteivel. A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével.

A munkanapokon 14:00 óráig leadott és kifizetett rendelések, illetve leadott utánvétes rendelések belföldre max. három munkanapon kiszállításra kerülnek. Munkaszüneti napon leadott rendelések és kifizetett rendelések belföldre az első munkanapon kerülnek feladásra. Munkaszüneti napokon nincs kiszállítás.

Személyes átvétel

A  weboldalakon leadott megrendeléseket lehetősége van személyesen is átvenni. Regisztrált felhasználóink számára biztosítjuk a személyes átvételi lehetőséget az alábbi helyszínen:

CodeLeaf Kft. (2142 Nagytarcsa, Ganz Ábrahám utca 5.)

Nyitva tartás: Kérjük telefonon érdeklődjön nyitvatartásunk felől mert előfordulhat,hogy nem tartózkodik senki a boltban. Elérhetőségünk: +36 70 360 7401

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Mit jelent a 14 napos elállási jog?

Az online vásárlásnál fizikai kontaktus nélkül történik a vásárlás, kizárólag képekre, videóra, termékismertetőre vagy vásárlói tapasztalatokra támaszkodva. Így előfordulhat, hogy a megvásárolt termék nem olyan, mint amire a vásárló gondolt. A jog ezt a helyzetet kompenzálja a vásárlás elállási lehetőségével., eszerint a fogyasztónak a termék kézhezvételétől 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól.

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy. Bt., Kft., Zrt, Nyrt, e.v., egyéb cégforma nem minősül fogyasztónak, nincs elállási joga.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Az így visszaküldött terméket utánvétel nélküli csomagként kell visszaküldeni az alábbi címre: CodeLeaf Kft. 2142 Nagytarcsa, Ganz Ábrahám utca 5.

Utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszünk át.

Fontos tudni, hogy a vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetén is mód van.

A Fogyasztóvédelmi Hatóság ebben a kérdésben egyértelműen foglal állást: „Fontos tudni, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenéséért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.” Erről bővebben az Európai uniós irányelv rendelkezik: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX%3A32011L0083&from=HU

A terméket a vásárlás után olyan mértékben próbálhatja ki, ahogyan azt a boltban is engedélyeznék. Azonban, ha a kipróbálás után úgy dönt, hogy a termék valóban megfelel az Ön igényeinek, tetszik az anyagminősége, színe, valóban olyan, mint ahogyan azt a webáruházunkban a fényképek és leírások alapján láthatta, azaz - mintha a boltban tenné – megvásárolja, majd használatba veszi, onnan kezdődően az általunk forgalmazott termékek nagy része veszít az értékéből, szemmel láthatóan is használt termékké válik, amit megvásárlási áráért nem tudunk újra forgalomba hozni. Ezért az értékcsökkenésért a fogyasztó tartozik felelősséggel a vállalkozásunk felé. Az értékcsökkenés díja a megvásárolt áru minimum 30%-a.

A 14 napos elállási jog nem biztosít többletjogokat a bolti vásárlással szemben. A 14 napos elállási jog arra hivatott, hogy a vásárolni kívánt terméket meg tudja tekinteni, meg tudja vizsgálni ugyan úgy, ahogyan azt a bolti értékesítésnél tudná. A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenést a vásárló köteles megtéríteni a vállalkozásunknak.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.